Számlázó program új lehetőségekkel

Egy kutatás szerint a vállalkozók legnagyobb fájdalma, hogy nem jut a tömérdek adminisztráció mellett idejük érdemben foglalkozni a vállalkozásuk innovációjával, fejlődésével. Sok olyan digitális megoldás van, mely segít az adminisztráció mennyiségének és a rá fordított idő csökkentésében. Íme egy innovatív megoldás a számlázás és hozzá kapcsolódó adminisztráció csökkentésére, egyszerűbbé tételére.

Online számlázás ahogyan még nem csinálta

Kevés vállalkozás tudja – így ők versenyelőnyben vannak – hogy van egy olyan digitális megoldás, program, melyben egy online számlázó program és egy vállalkozói internetbank is helyet kapott! Ez nem más mint az OTP eBIZ – Digitális Pénzügyi Asszisztens, melynek segítségével a vállalkozók egy helyen tudják kezelni céges pénzügyeiket. De mit is jelet ez gyakorlatban?

Online számlázó program (e-számla)

Természetesen a Digitális Pénzügyi Asszisztens tartalmaz egy számlázó modult is, így könnyen, akár 40 másodperc alatt kiállítható egy számla

  • ez lehet időbélyeggel ellátott e-számla, vagy
  • papír számla pdf formátumban.

Mindkét számla típust elfogadja a NAV, sőt a NAV adatszolgáltatásra kötelezett (100.000 Ft feletti adótartalmú) számlákat a rendszer automatikusan beküldi a NAV Online Számla rendszerébe a törvényi előírásoknak megfelelően.

Hihetetlen a 40 másodperc a számlakiállításra? Pedig valós a szám, mégpedig azért, mert az eBIZ összeköttetésben van az Opten-nel, Magyarország egyik legnagyobb céginformációs adatbázisával. Ennek köszönhetően a számlakiállításkor elég beírnunk a partnerünk cégnevének első három karakterét, mely alapján egy listából kiválaszthatjuk a partnerünket és a cégadatokat a rendszer automatikusan kitölti.

Számla érkeztetés

Lehetősége van a bejövő/szállítói számláit is felvinni a rendszerbe, így egy helyen láthatja a kimenő és bejövő számlaforgalmat is! Sőt, mivel az eBIZ-ben a regisztráció után kap egy egyedi email címet, így kérheti parterét, hogy oda is küldje meg azt a számlát, (melyet céges email címére küldene) így azt egyből tudja rögzíteni az eBIZ-be!

Utalás

A legnagyobb innováció, hogy egy felületen intézheti az eBIZ segítségével cége (online) számlázását és céges utalásait. Mivel az eBIZ össze van kötve az OTP Bank internetbanki rendszerével, ezért az eBIZ-ben:

  • láthatja, hogy kiállított számláit a partnerei kifizették-e már,
  • bejövő számláit könnyen elutalhatja,
  • akár egy csomagban, egy aláírással elutalhatja bér-, adó-, és egyéb utalásait.

Korlátlan számban, személyre szabható jogosultsági szintekkel hozzáférést adhat kollégáinak és könyvelőjének az eBIZ fiókjához. Így például pénzügyes kollégája számlázhat, feltöltheti a bejövő számlákat, könyvelője pedig bekészítheti Önnek az elutalandó bér- és járulék tételeket.

Ugye Ön sem szeret a könyvelőjéhez járni?! Ugyanakkor az Ön könyvelője sem szereti a nejlonzacskóban kapott kávépecsétes számlákat. Mivel könyvelőjét is meghívhatja az eBIZ fiók használatához, így ő valós időben láthatja az Ön számláit, valamint bankszámláját és a tranzakciókat. Így ő időben le tudja könyvelni ezeket a tételeket, nem kell megvárnia, míg Ön elviszi neki.

Intézze egyszerűbben vállalkozása pénzügyeit az eBIZ segítségével, akár 0 forintért! Online számlázó és vállalkozói internetbank egy helyen.

5/5 - (3 votes)